Dodatek węglowy
Wnioski można składać na piśmie (w formie papierowej) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniach usług drogą elektroniczną, Dz. U. z 2020r. poz.344), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione z wykorzystaniem profilu zaufanego.
Instrukcja wypełnienia wniosku o dodatek węglowy
- W przypadku Gminy Zbąszyń organem do którego kierujemy wniosek jest Burmistrz Zbąszynia.
- Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
- Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy dane wnioskodawcy oraz dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania pozostałych członków rodziny.
- Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
- Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe oraz informację RODO.
- Do wniosku należy dołączyć podpisaną informację gdy nie podano we wniosku adresu email.
- Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł.
- Wnioski można składać elektronicznie za pomocą platformy EPUAP (wymagany profil zaufany lub podpis kwalifikowany), lub osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Zbaszyniu, ul. Garczyńskich 5.
Wniosek - pobierz
Opublikował: Marcin Kaczmarek
Publikacja dnia: 18.08.2022
Podpisał: Anna Lewandowska
Publikacja dnia: 18.08.2022
Dokument z dnia: 18.08.2022
Dokument oglądany razy: 1 266